Tijs Roozen

Draai je telefoon…

…een kwartslag naar links of naar rechts

SOS Kinderdorpen

Interim Marketeer

De opdracht

Als interim marketeer draai je mee binnen de organisatie. Ik zorg er altijd voor dat we vooraf een aantal concrete projecten bespreken waar ik me in kan vastbijten. Op deze manier kunnen we de werkzaamheden goed kaderen en resultaten koppelen aan mijn tijdelijke bijdrage aan de organisatie. Bij SOS Kinderdorpen heb ik de volgende projecten gerealiseerd:

1. Een loyaliteitstraject voor nieuwe donateurs.
2. Voorjaarscampagne (familiefotowedstrijd.nl).
3. Storno-procedure voor structurele relaties.
4. Nieuwe product propositie.

‘Tijs is een gedreven en enthousiaste fondsenwerver die van doorpakken weet. Hij gaat zelfstandig aan de slag om fondsenwervende initiatieven tot een goed resultaat te brengen.‘

Layla Salamoun (Manager fondsenwerving)

GEïNSPIREERD?

Laten we een keer koffie drinken